keskiviikko 30. syyskuuta 2015

Riitta tietää, Riitta auttaa

Riitta, Kuusamon tietopankki ja asiakaspalvelija numero 1
Riitta Karjalainen, sihteeri, Kuusamon kaupunki / kaupungintalon neuvontapiste

Riitta tietää, Riitta auttaa - chatti tulossa asiakkaiden avuksi

Riitta (kaupungintalon yhteispalvelupisteessä) perustaa asiakkaiden hyväksi uudenlaisen asiakaspalvelun kanavan. Yhteispalvelupisteessä työ on jonglöörinä olemista: milloin vastataan asiakkaiden kysymyksiin, milloin ohjataan eri tahojen / henkilöiden luokse ja milloin ohjataan tietotekniikan käytössä. Tilanteet ja asiat muuttuvat nopeasti ja niihin on osattava reagoida nopeasti sekä tilanteen vaatimalla tavalla. Toimenkuvaan kuuluu mm. kaupungin ilmoitustaulun hoito, kunniamerkkitoimikunnan sihteeri, neuvontapisteen asiakaspalvelu kaupungintalolla, ulkoisten ja sisäisten asiakkaiden asiakaspalvelu, matkapuhelinliittymien hallinnointi, tilaukset ja huollot, matkayhteyshenkilönä toimiminen sekä kassapalvelut ja yleisneuvonta. Riitalla on valtavasti tietoa ja taitoa kaupungin eri palveluihin liittyen. Työn tavoitteena on, että asiat sujuvat kuntalaisilla ja osa-aikakuntalaisilla. Riitan motto on: Yhdessä palvelemme kuntalaisia, olipa asia mikä tahansa.

Jatkossa asiakkailla on mahdollista hyötyä Riitan osaamisesta nykyaikaisen chatin välityksellä. Riitta kysyy kaupungin nettisivuilla: Kuinka voin auttaa? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti